2013. június 18., kedd

Tojáskrém - Blogkóstoló 9. forduló


A Blogkóstoló 9. fordulójának - amire most 56 játékos jelentkezett - háziasszonyi szerepe Rubin Gabyhoz került. A játék lényege, hogy mindenkinek sorsolnak egy másik blogot, ahonnan bármilyen receptet ki kell próbálni. Én Dinka Kincseskamrájában kutakodhattam, aminek kifejezetten örültem, mert nem ismertem idáig a blogját. 
Hosszas nézelődés után a tojáskrém receptjét választottam ki. Szerintem nagyon finom lett, próbáljátok ki Ti is! :)

Hozzávalók:
6 db tojás
1 fej hagyma
3 tk mustár
3 dkg vaj
3 ek tejföl (eredetileg teáskanálnyi mennyiség volt, én evőkanálnyit raktam bele)

bors
pirospaprika

Elkészítés:
Megfőzzük a tojást.
Sózzuk, borsozzuk, hozzáadjuk a mustárt, tejfölt, vajat és a felkockázott hagymát.
Én csak apróra daraboltam mindent, Dinka botmixerrel pürésítette.
Kicsit állni hagyjuk a hűtőben és fogyasztható.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...