2013. május 28., kedd

Puding mikróban


Nem egy igazi recept, de azért leírom, nekem is újdonság volt, hogy működik a pudingfőzés mikróban is.
Amúgy szinte mindig leég baromira egy kicsit, így most ez kiküszöbölhető. Már csak a forró puding azonnali kóstolása okozta nyelvleégést kéne valahogy elhárítani ... :)

Szóval: A pudingport csomómentesen elkeverjük egy mikrózható edényben fél l tejjel és 4-5 ek cukorral.
A mikrót a legmagasabb fokozatra állítva 5 percre betesszük.
Félidőben kivesszük, átkeverjük.
Az idő lejárta után megint átkeverjük. Ha esetleg túl folyósnak érezzük, egy kicsit még visszatehetjük.
Szokásos módon tálkákba rakjuk és kihűtve fogyasztjuk.
Az enyémbe most eper is került.


Forrás: http://www.nosalty.hu/recept/puding-mikroban

3 megjegyzés:

  1. Még eszembe sem jutott pudingot mikróban főzni! Pedig sok mindent szoktam, rizst, tarhonyát... Szeretem, hogy nem kell ott állni mellette és nem ég le!

    VálaszTörlés
  2. döbbenetes, nekem sem jutott volna soha eszembe...
    bár ha azt nézzük, hogy régen csináltak kifejezetten "mikrós" szakácsköyvet, ez tulajdonképpen semmiség :)

    VálaszTörlés
  3. Én sem gondoltam volna erre ... :) Végülis hagyományos módon is megvan kb ennyi idő alatt, de tényleg itt legalább nem kell vigyázni az odaégésre.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...