2012. október 19., péntek

Chefparade csokiműhely - Marcipán bonbonok őszi gyümölcsökkel


A Mindmegette tavaszi receptversenyén nyertem Chefparade csokikurzust, amit most sikerült felhasználnom. Nem siettem el ... :) Bonbonozást szerettem volna, mert az olyan, aminek nehezen állnék neki otthon, illetve nincs hozzá felszerelésem sem.
Így esett a választál a marcipános bonbonok őszi gyümölcsökkel ízesítve témakörű kurzusra.
Ezek készültek:
- szőlőszemek marcipánnal, majd csokival bevonva
- datolyaszemek a mag helyén citrusos marcipánnal, csokival bevonva - ez volt a kedvencem
- aszalt szilva alkoholban megfőzve, összeturmixolva, ez marcipánnal összegyúrva és csokival bevonva
- csokiburokba töltött körtés-fehércsokis-marcipános krém, "borzasra" bevonva csokival
Nagyon jó hangulatban telt a 3 óra, melynek végén a saját bonbonjainkkal távoztunk.

temperálunk

ezt az adag csokit bele kéne varázsolni abba a tartóba

ezt az egészet én temperáltam :D

kész!

körtés töltelék betöltése a csokiburokba

bonbonok még meztelenül

támadááááás!

bonbonok csokifürdőben

csoki a padlón is ... nem én voltam! :D


végeredmény



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...